Ol49-29 w zdjęciach: 1993-2005

Ełk


22 IX 1993 r. Już po skreśleniu ze stanu - postój na bocznych torach lokomotywowni w Ełku


3 X 1997 r. Przedostatni dzień postoju w Ełku

Stare Juchy


5 X 1997 r. Wjazd na stację Stare Juchy: Prowadzi SM42-377 z Zakładu Taboru Białystok


5 X 1997 r. Manewry na stacji


5 X 1997 r. W oczekiwaniu na ustawienie, przed budynkiem stacji w Starych Juchach


9 X 1997 r. Ostatnie przygotowania do ustawienia. Od lewej na torach: Ol49-29 z pociągiem ratunkowym, ST44-208 wjeżdża z pociągiem towarowym z Ełku, ST44-608 luzem przed udaniem się w kierunku Ełku (oba "Gagariny" z Zakładu Taboru w Olsztynie) oraz dźwig EDK 1000


9 X 1997 r. Dźwig EDK 1000 w całej okazałości


9 X 1997 r. Układanie toru


9 X 1997 r. Ostatnie metry na torach szlakowych. Popycha SM42-401 z Zakładu Taboru Białystok


9 X 1997 r. Mocowanie lin


9 X 1997 r. Raczej dość rzadkie zjawisko - latający parowóz


9 X 1997 r. Pozostaje wpasować w szyny...


9 X 1997 r. ... I dołączyć tender

 


Już w komplecie, ale jeszcze przed remontem
grudzień 1997 r.


20 IX 1998 r. Po drugim etapie renowacji (czyli zdecydowanie mniej pstrokacizny w malowaniu niż po pierwszym)


W całej okazałości (zamontowane reflektory i kilka innych drobiazgów) marzec 1999 r.


Jeszcze jedno ujęcie
10 lipiec 1999 r.


I jeszcze jedno ujęcie
28 maj 2000 r.


Spotkanie po latach:
Ol49-29 (niestety "zimna") i Ol49-3 (z pociągiem turystycznym Stare Juchy-Ełk), 10 czerwiec 2000 r.


W Nowy Rok: 1.01.2001 r.

 
Marzec 2005

"Buszująca w zbożu" ;-) maj 2005

Widok od strony ulicy Krótkiej, kwiecień 2009

| Powrót do strony Ol49-29 |   | Strona kolejowa Michała Kaweckiego |   | Strona  Starych Juch |

Wszystkie zdjęcia (na tej stronie) oraz tekst: Michał Kawecki