|   | Lokomotywa manewrowa 401Da-071 |  |   | Ls40-4001 | 
    
        |   | Tak podobno wygladał SM01-01 |  |   | SM02 znany bardziej z przemysłu | 
    
        |   | SM03-053 z Ostrowa Wlkp. |  |   | SM03-065 | 
    
        |   | SM04-001. Do niedawna dwie takie
        lokomotywy pracowały na szerokim torze LHS w Sędziszowie |  |   | SM15-019 spalinowa lokomotywa
        manewrowa z przekładnią hydrauliczną | 
    
        |   | SM25-002 jako eksponat Muzeum
        Kolejnictwa w Warszawie |  |   | SM30-001 | 
    
        |   | SM30-003 przed laty |  |   | SM30-093 | 
    
        |   | SM30-116 |  |   | SM31-081 | 
    
        |   | SM31-097 |  |   | SM31-105 | 
    
        |   | SM31-141 z MD Gliwice |  |   | SM40-01 jako eksponat skansenu w Chabówce | 
    
        |   | SM40-02 przed modernizacją (lampy,
        boczne poręcze) |  |   | SM41-01 w Chabówce | 
    
        |   | SM41-206 |  |   | SM41-226 z MD Grudziądz pracująca na
        stacji w Chełmży | 
    
        |   | SM41-98 w Olsztynie |  |   | SM42-001 | 
    
        |   | Jedna z ostatnich - SM42-1150 |  |   | SM42-200 na szlaku | 
    
        |   | Kluczborska SM42-703 |  |   | SM42-889 | 
    
        |   | SM42-904 z Kędzierzyna Koźla |  |   | SM48-071 z Chełma | 
    
        |   | SM48-277 "Tamara" z przemysłu |  |   | Lokomotywa manewrowa kiedyś na torach
        "Horteksu" w Rykach | 
    
        |   | SP30-170 |  |   | SP30-289 z Piły | 
    
        |   | - SP32-097 w Kłodzku z pociągiem
        osobowym do Wałbrzycha - SP32-027 z MD Wałbrzych obok stacji paliw w Kłodzku
 - SP32-097
 |  |   | SP32-005 w MD Jasło | 
    
        |   | SP32-029 z MT Zamość |  |   | SP32-064 | 
    
        |   | SP32-089 w Pile z pociągiem do
        Kostrzyna |  |   | SP42-006 z MD Grudziądz z pociągiem
        do Brodnicy w Chełmży | 
    
        |   | SP42-015, Rzeszów 1993 |  |   | SP42-205 | 
    
        |   | - SP45-053 w Chojnicach - SP45-037 na szlaku w Kotlinie Kłodzkiej
 - SU45-233 wjeżdża do Chełmży
 |  |   | Prototypowa SP45-001 | 
    
        |   | Również prototypowa SP45-500 |  |   | SP45-010 z Lublina | 
    
        |   | SP45-040 |  |   | Toruń Główny. SP45-050 z pociągiem
        do Sierpca | 
    
        |   | SP45-061 |  |   | SP45-061 | 
    
        |  | SP45-061 |  |  | - SP45-061 z MT Olsztyn w Toruniu -SU46-017
 - Parczew SP45-041 - po przebudowie, ale nadal jako
        "SP45"
 | 
    
        |   | Lublin SP45-063 z MD Rozwadów |  |   | SP45-083 z MT Ostrołęka w zimowej
        scenerii | 
    
        |   | Grudziądz. SP45-087 ogrzewa skład do
        Jabłonowa Pom. |  |   | Lubelska SP45-151 nocą | 
    
        |   | SP45-158 |  |   | Olsztyńska SP45-171 w Ełku | 
    
        |   | SP45-224 w Siedlcach z pociągiem do
        Czeremchy |  |   | SP45-225 ze Zbąszynka | 
    
        |   | SP45-230 z pociągiem do Czeremchy na
        szlaku |  |   | SP45-237 na Podlasiu | 
    
        |   | SP45-262 z MD Kłodzko |  |  |  | 
    
        |   | SP47-001 w oryginalnym malowaniu |  |   | SP47-002 | 
    
        |   | - Kędzierzyn Koźle - ST43-297 z Nysy
        przed przejęciem składu, - Wałbrzych ST43-29
 - Świdnica-Miasto - ST43-139 z pociągiem z Legnicy
 |  |   | ST43-09 | 
    
        |   | - ST43-152 Kamieniec Ząbkowicki |  |   | - ST43-308 w Kędzierzynie | 
    
        |   | - ST43-311 - ST43-295 z pociagiem z Moskwy. Świdnica-Miasto
 - ST43-255
 |  |   | ST43-337 w Wałbrzychu | 
    
        |   | ST43-366 z pospiesznym do Jeleniej Góry |  |   | ST43-164 | 
    
        |   | ST43 |  |   | ST44-001 | 
    
        |   | ST44-1002 z Czeremchy |  |   | ST44-1004 | 
    
        |   | ST44-1006 z lokomotywowni w Rybniku |  |   | - ST44-1008 podczas pracy - Pt31 - ostatnie lata służby
 | 
    
        |   | Zamojska szerokotorowa ST44-2001 |  |   | ST44-230 | 
    
        |   | ST44-249 |  |   | ST44-250 | 
    
        |  | ST44-307 nocą |  |  | ST44-778 | 
    
        |  | Wałbrzyska SU42-040 |  |  | SU42-161 | 
    
        |  | SU42-539 |  |  |  | 
    
        |  | SU45-070 i SU45-162 |  |   | - SU45-073 z Grudziądza - przesiadka w Chełmży. SU45-070 z MT Malbork z pociągiem
        do Torunia
 - SU45-070
 - SU45-006 (MT Malbork) z pociągiem do Torunia opuszcza
        stację w Chełmży
 | 
    
        |   | SU45-025 w Lublinie |  |   | SU45-028 na stacji w Małdytach | 
    
        |  | SU45-085 |  |  | SU45-111 w Chełmży | 
    
        |  | SU45-170 w Chełmży z pociągiem z
        Bydgoszczy |  |  | Chełmża. Pociąg osobowy z SU45-203 | 
    
        |  | Bydgoska SU45-210 |  |  | - motyw z SP45-061 - SN61-547
 - SP45-161 z "piętrusem"
 | 
    
        |  | - SU46-018 - SU46-038 z Żagania
 - nieistniejąca już SU46-028
 - SU46-041
 |  |   | - SU46-018 - SU46-038 z Żagania
 - nieistniejąca już SU46-028
 - SU46-041
 | 
    
        |   | SU46-007 w Olsztynie |  |  | - SU46-016 z Olsztyna - SU46-022
 | 
    
        |  | SU46-017 |  |  | SU46-018 przed przejeciem składu do
        Jeleniej Góry. Kędzierzyn Koźle 1990. | 
    
        |  | SU46-019 w oczekiwaniu na skład |  |  | SU46-025 | 
    
        |  | SU46-046 |  |  | - SU46-052 z Kamieńca Ząbkowickiego - SU46-004 z MT Olsztyn
 | 
    
        |  | Ostatnia z serii SU46-054 |  |  | - SU46-053 na stacji w Legnicy - nieistniejąca już SU46-002
 - pierwsza z serii SU46-001
 | 
    
        |  | - SU46-004 - SU46-024 w Nysie
 - SU46-007
 |  |  | SU46-028 wyjeżdża z Czerwonki | 
    
        |  | SU46-021 |  |  | SM48-059 | 
    
      |  | SM48-031 |  |  |  |